nedeľa 17. novembra 2013

DIY cute clutch alebo rozkošná malá kabelka

Rovnako ako mnoho iných žien, aj ja trpím mužmi nepochopenými závislosťami. Ja osobne som asi najznámejšia pre posadnutosť topánkami a bižutériou (pravdepodobne ste si to zatiaľ nevšimli). Ale aj kabelky môžem. Preto ak ma chytí stav "musím mať novú kabelku, hneď teraz a zaraz"  tak musím. Aj keby som si ju mala vyrobiť.
Možno si ešte pamätáte moju vlastnoručné vyrábanú kabelku z tohto príspevku. Priznám sa, že pri výrobe som bola tak nadšená z tohto jednoduchého nápadu a zároveň tak odutá, že mi to ešte nenapadlo a takúto kabelku ešte nemám, že som len vyrábala, vyrábala a vyrábala a trošku zabudla celý proces pofotiť. Kabelku som si vyrábala v deň, ako som našla DIY návod, preto som veľmi nerozmýšľala nad "ingredienciami", utekala so obchodu a vykúpila, čo sa mi páčilo a čo mali. Preto som narozdiel od pôvodného návodu napr. použila obyčajný papier, ktorému som ale nemohla odolať a rovnako nebolo času hľadať v obchode gombíky, ja som chcela tvoriť hneď a rýchlo a hneď a preto som gombík vymenila za gumu na gumovanie :)) Kabelka je kamoška a som s ňou spokojná, vyrobiť ju je super ľahké, takže v blízkej budúcnosti jej určite pribudnú nejaké kolegyne ;)


Návod som našla TU, odporúčam, je to výborná oddychovka na takéto nedeľné popoludnie :)

Potrebujeme:

  • drevenú krabičku (napr. TU)
  • farebný papier
  • lepidlo + nožnice
  • gombík (alebo čokoľvek, čím sa gombík rozhodnete nahradiť)
  • drôt

Postup:

Určite ste si domysleli, ale predsa. Najprv si vezmeme drevenú krabičku (a v obchode si dajte záležať, keďže ich dostať v rôznych veľkostiach, nehanbite sa a pekne pootvárajte všetky, ktoré sa vám pozdávajú a skúšajte, či sa zam zmestí váš mobilný telefón, peňaženka (alebo aspoň bankovky), rúž aj vreckovky. Keď už sme doma s krabičkou, položte si ju na zvolený papier (farebnou stranou nadol) a krabičku obkreslite. Použite prerušované línie na miesto, kde budeme papier zohýbať a celé čiary na miesta, kde budeme strihať (takto). Odmerajte bočné strany krabičky a doplňte nákres, ktorý vystrihnite. Oblepte jednu stranu krabičky a rovnako postupujte aj pri druhej strane. Nakoniec vezmite drôtik alebo lepidlo a pripevnite váš gombík (alebo pudlíka v mojom prípade) na miesto, kde sa krabička otvára. Hotovo :)


Takáto DIY kabelka je tiež skvelým nápadom na blížiace sa Vianoce (ospravedlňujem sa, už dva týždne na mňa vyskakujú vianočné stromčeky, tak to na mňa nejak dolahlo...)



Like many of other different women, I have my obsessions. My most famous ones would be my obsessions with shoes and jewelry. But bags also, oh bags I like. So when I get the feeling that I have to have a new bag, right here right now, I will find my way. So maybe I make it.
You may remember my DIY bag from this post. When I found the tutorial I was so excited how easy it is and mad at myself as well that I didn't think about something so easy before. I had to make my bag the day I found the tutorial, so I wasn't thinking much, I just ran into the store and bought everything useful. That's why I am using different kind of paper like the one mentioned in the original tutorial or didn't bother looking for a button, I just bought an eraser :)) This bag is great and I am sure I will make her some more friends in the future.

I found my tutorial HERE, and I highly recommend it, great activity for sunday afternoon :)

What you will need:
  • wooden box
  • paper
  • glue + scissors
  • button (or anything else you decide to replace the button with)
  • wire
To create:

Put your wooden box on a paper (printed side down) and trace it with a marker. Your solid lines will indicate cuts and dotted lines indicate folds. Cut the area with scissors, glue the paper to one side of your box and repeat with the other side as well. Attach your button (or poodle eraser) to the top where the box closes with your glue or wire.

28 komentárov:

  1. Super návod! :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej to by ma nikdy nenapadlo použiť takú krabičku ako kabelku :)) roztomilé to je veľmi,len asi moc nie do daždivého počasia :D inak,pudlík je aj tak najlepší z toho všetkého,v tom outfite som si ho predtým ani nevšimla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne predtým, ale je to super jednoduché a vyzerá to parádne :) ano toho som sa bála, že predtým unikol pozornosti :D veru, do dažďa veľmi nie je, ale dá sa oblepiť aj látkou napr alebo iným materiálom a tá už bude odolnejšia ;)

      Odstrániť
  3. to je milé ! :)) ten pudlík nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobrý nápad :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej to je skvelé!!! Úžasný návod! Určite vyskúšam :o) Ďakujem za skvelý tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, som rada, že sa páči, potom sa pochváľ :)

      Odstrániť
  6. Jeeej, mily napad :) na taketo nedelne popoludnie som sa rozhodla ze budem vyrabat nausnice, tak snad kabelku nabuduce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte že to nie je posledná nedeľa! :D a náušnice aké, kde ich uvidím?

      Odstrániť
  7. skvelee:)

    PS: Zapoj se do me giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty celá si "cute" (rozumej: rozkošná) ;-). A kabelku s obláčikmi som jakživ nevidela! Nehovoriac o pudlíkovi alias gume alias gombíku;-). Žasnem! To je snáď tá najmilšia kabelčička v celučičkom kabelkove.
    Ach, ten Bashaland! ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-* ďakujem kvetinka, vidíš, tak som rada, že som ti umožnila tento pohľad na neobyčajnú obláčikovskú kabelku ;) ♡

      Odstrániť
  9. Vypadá to úžasně, díky něčemu takovému se dá vytvořit opravdu cokoliv, ne jen kabelka .. šperkovnice, pokladnička, krabička na cokoliv, hlavně tak, aby vypadala, jak si sami přejeme :) boží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, čokoľvek, fantázii sa medze nekladú, a vždy to môžě vyzerať inak ! ;)

      Odstrániť
  10. I think it looks really cute!
    Your blog is lovely!
    xManon

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Heh, ten pudl mě baví. Sama bych tam asi vrazila dinosaura, ale proti gustu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ještě jsem nikde nepotkala tak krásný balící papír, super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekná peňaženka :-) . Tiež sa mi páčia také originálne peňaženky. Nie len čisto biele alebo čierne. Navyše ako ti pekne ladí s kabátom, to je paráda :-) . Ja mám čiernu kabelku a červenú peňaženku . Síce nie sú rovnaké, ale tiež sa k sebe hodia :-) .

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D