piatok 25. októbra 2013

Vintageskirtbrownboots

Za posledných 7 dní som stihla:

  • návrat z rodnej hrude
  • zbaliť všetkých 25 svetrov, tri kufre, neidentifikovateľný počeť tašiek a taštičiek, dve krabice bižutérie, dva matrace a vešiak, ktorý nešiel rozložiť, pretože mal príliš silno upevnené šróbiky, v rekordne krátkom čase
  • presvedčiť milú dobrú zlatú Dánku, ktorá ma nikdy nevidela šoférovať, aby mi požičala na chvíľu auto (a ostala vďaka mojej "chvíli" pol dňa hladná, keďže mala prázdnu chladničku, žiadne auto a nemala poňatia, koľko trvá Bašina chvíľa)
  • presťahovať sa !!
  • dva dni žiť bez lampy a potom vykúpiť všetky veselé a vianočné svetielka v okolí
  • načať nový školský projekt, ktorý ma utvrdil v tom, že naozaj niečo na svete môže byť horšie a ťažšie ako kreslenie
  • nájsť skvelú výhovorku (veď som sa sťahovala!) aby som vykúpila všetky mintové izbové doplnky v mojom obľúbenom obchode
  • zabiť moju peňaženku
  • vytvoriť malý projekt v dánštine (rozumej: porozprávať basic info o mojej rodine. Ale čísla si stále nepamätám)
  • dojesť jahodový džem
A vy ste sa mali ako?

PS. začala som písať list Ježiškovi, poradíte mi nejaké skvelé knižné tipy, ktoré si nemôžem nechať ujsť?






skirt secondhand Origami | jacket Bershka | shoes ZARA | bag gift | necklace Primark | earrings i.v. (here)

In the last 7 days I managed to:
  • come back from home
  • pack all my 25 sweaters, three suitcases, I-don't-know-how-many bags and little bags and smaller bags, two boxes of jewelry, two mattresses and a hanger, that I wasn't able to put into pieces, so I had to take the whole huge thing, in a super short time 
  • convince a my sweet cute danish friend, who had no idea how amazing my driving skills are, to borrow me her car for a little while (and who, thanks to my "while" was hungry the whole day, because she had an empty fridge, no car and no clue how long my little while can be)
  • move !!
  • live two days without a lamp and then buy all colorful and christmas lights I could find
  • start a new school project that convinced me, that there actually are worse and more difficult things in this world than drawing
  • find an amazing excuse (hello, I was moving!) to buy all the cute mint colored room decorations in my favorite store
  • kill my wallet
  • finish a little project in danish (meaning: to be able to tell the basic information about my family. I still can't remember the danish numbers)
  • finish the strawberry jam
And how have you been?

PS. I started to write my wishlist for Santa, can you advise me any cool books I better not miss?

14 komentárov:

  1. mala si to teda riadne nabité,ale zvládla si to skvelo :)) tá sukňa je veľmi zaujímavá,ja by som si ju síce neobliekla,ale na tebe vyzerá krásne a reťaz je úplne najlepšia :)) pristane ti to ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ti poviem, hlavne ten jahodový džem mi dal zabrať ! :D :)) ďakujem, tá sukňa je taká pletená, niekedy neviem či nevyzerá lepšie v skrini ako na mne, ale aj tak sa mi páči tak jej neviem odolať :))

      Odstrániť
  2. tenhle styl mě moc nesluší, ale tobě sekne! :)
    http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty nie ASI,ale ty URČITE musíš byť superžena! :-O
    Ale nechápem,ako si v Dánsku doteraz vedela fungovať bez všetkých tých svojich serepetičiek :D A je super,že píšeš aj anglicky,aspoň dačo naskillujem,hope so! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne , že som. Bože, koľko príspevkov to trvalo, kým si to začal myslieť aj niekto ďalší!! :D :D
      čo čo čo, nejaký nepravdivý šum, všetky moje serepetičky so mnou prišli už v auguste, teraz mám novú úchylku, bytové doplnky :D (ok, skôr maličkosti do bytu za lacný peniat :D
      I will do my best to help you ! :D

      Odstrániť
  4. :D super
    Momentálne čítam knihu, ktorá ma neskutočne pohltila a vôbec by som si to nepomyslela. Takže tu je môj tip z iného súdka, ale má všetko čo má mať. Andre Agasii: OPEN (autobiografia). Je tam úžasná životná filozofia, humor, láska, očakávanie, .... Mne sa pači, takže odporúčam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super Jani, ďakujem za tip, určite sa pozriem na to ;)

      Odstrániť
  5. Achjo, za tu dobu, co jsem se vypařila z blogového světa a teď si pro jistotu vytvořila blog nový, protože jsem nebyla schopná k návratu starému, mi toho u tebe tolik uniklo! Kéž bych měla teď čas na to, abych proletěla vše, co jsem si nepřečetla, protože život v Dánsku mě vážně zajímá. Stejně se na to asi vrhnu. :D

    Ani nevím, jestli máš nafocený pokoj, zjistím to, jak proletím blogy, ale jestli ne, tak bych ho ráda viděla, jak ho máš vyšperkovaný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôjdem skontrolovať ;)
      Vrhni sa , budem sa len tešiť :))
      Izbičku zatiaľ vyfotenú nemám, ešte to je priveľmi neporiadne, ale všetko bude čoskoro dúfam :))

      Odstrániť
  6. Veľmi ma bavia Tvoje príspevky :) Pozerám, že nemáš čas na nudu. U mňa s príchodom zimy prichádza stereotyp. Do práce a z práce. Ak je totiž zlé počasie nikam sa mi nechce a teším sa keď budem doma :)
    A ešte som Ti chcela pochváliť outfit, hlavne sukňa sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu ďakujem krásne :) tak veru, snažím sa nenudiť, alebo aj keď sa nudím tak o tom nepíšem (aj keď vymýšľam, v poslednej dobe sa naozaj nenudím :))
      Ďakujem za pochvalu ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D