utorok 29. októbra 2013

DIY clothespin photo display alebo pestrofarebná šnúra s najkrajšími momentkami Printic

Keďže som čerstvo presťahovaná vo fáze zútulňovania si hniezdočka (rozkošné klišé) pravidelne chodím po obchodoch, ochkám, híkam, chcem, dvíham, obchytkávam, poťažkávam, obzerám, ovoniavam, ešte raz akože obzerám (= hľadám cenovku) a pokladám naspäť. Alebo kupujem. To závisí od cenovky a od toho, ako veľmi si v ten deň chcem musím urobiť radosť. Niekedy si ale urobím radosť jedlom a vtedy na dekorácie neostane čas, vtedy si treba dekorácie vyrobiť. A ja vám dnes predstavím rozkošnú dekoráciu v troch krokoch, po ktorej túži nejedna smutná osamotená prázdna stena!


Stačia vám fotografie, farebné papiere, špagát a kolíky a paráda najväčšia je hneď na svete !

Potrebujeme:

  • špagát
  • kolíky (ja som použila drevené)
  • farebné papiere / textilné alebo akékoľvek vzorované lepiace pásky
  • laky na nechty
  • nožnice + lepidlo
  • kladivo a klinček a ak ste prenajomníci tak veľa veľa veľa lepiacej pásky (fakt veľa)
  • fotografie (moje boli Printic - TU)
  • výstrižky, ústrižky, pohľadnice, parádnice, všetko, čo si chcete pamätať a mať na blízku

Postup:

V troch krokoch. Prvý krok bude pripraviť si kolíky, nožničky, lepidlo, laky na nechty, farby, farbičky, farbené pásky a farebné papiere a asi viete, čo bude nasledovať - kolíky si pekne pomaľujte, oblepte páskou a obstrihajte alebo vystrihnite presný kúsok farebného papiera a nalepte ho lepidlo. Koľko chcete, čo chcete, ako chcete.


Kolíčky vyfintené, prvý krok úspešne za nami, môžeme sa vrhnúť na ten druhý. Súčasťou druhého kroku je výroba malých vlajočiek - ja som starostlivo povyberala farebné papiere, nacentimetrovala štvorčeky o rozmeroch 6 x 6 cm alebo 4 x 4 cm, povystrihovala a diagonálne poskladala. (POZOR! zatiaľ si štvorce iba preložte a trojuholníčky pripravte, nič nelepte, lepiť budeme až keď bude šnúra na stene!!!)


Hotové štvorčeky (jeden na ukážku preložený) pripravené na svoju ďalšiu úlohu.


A teraz, samozrejme, potrebujeme hlavného aktéra našej pestrofarebnej šnúry s najkrajšími momentkami. Ja mám vystavené fotografie, ktoré som objednávala cez aplikáciu Printic, sú to moje fotografie z telefónu vytlačené na krásnom papieri s "keď-vyrastiem-budem-polaroid" efektom. K fotkám sa dostanete veľmi jednoducho, ak vlastníte iphone alebo android, kliknete na túto stránku, aplikáciu zadarmo stiahnete, zaregistrujete sa (prostredníctvom e-mailovej adresy alebo Facebooku) a vyberáte fotografie, ktoré chcete odoslať na tlač. Môžete si ich aj rôzne upraviť, napríklad napísať ku každej svoj komentár (ako na klasický polaroid!).
Čo som ja, samozrejme, hneď využila, len chcem upozorniť takých múdrych ako ja: keď použijete malé emotikony/smajlíky, srdiečka, tortičky/, ktoré môžete v iphone používať, na fotografii pred tlačou sa síce zobrazia ale na výslednej fotografii budete mať malé otázničky :D (čo je asi logické, ale ja som skúšala, aspoň som potom kreatívne výsledok prelepovala a dodala fotkám ešte lepší šmrnc ;). 


Keď máte fotografie povyberané a upravené, vyplníte adresu a čakáte - z čoho som bola veľmi milo prekvapená, objednávala som fotky, kým som bola doma a myslela, že ma nezastihnú, no došli rekordne rýchlo, za 3 dni (išli z Fchransúska). K číselným detailom: za jednu fotografiu zaplatíte 0,79 euri, ale poštovné od vás nikto nechce. Vychytávka, ktorá sa mne veľmi páčila je, že rovnako môžete fotografie povyberať, upraviť, popísať a poslať niekomu inému, kto dostane nečakaný darček! ;)


A tak, keď už máme pripravené vlajočky, ozdobené kolíčky a nachystané fotečky (aby som dodržala -čky postupnosť), čaká nás finále, na stenu natiahneme špagát - pre tých šťastnejších odporúčam nabúchať klinčeky po stranách. Ak nemôžete (tak ako ja), budete potrebovať veľké množstvo lepiacej pásky a strategické myslenie. Ale všetko sa dá ;)
Na špagát už ľubovoľne rozvešiame kolíčky s fotkami alebo obrázkami, výstrižkami či pohľadnicami a medzi ne pôjdu vlajočky - prehnuté štvorčeky preveste cez špagát a konce zlepte. A dielo je hotové! 


A detailnejšie:





Because I moved to a new apartment recently, now I am all ready to get my place all cute and cozy. I visit every shop I can think of, find cute staff, look at it, want it, fall in love with it, take a closer look (meaning looking for how expensive it is) and leaving it in the store. Or buying it. It all depends on the price and whether I have to make myself happy that day. But sometimes I buy food as a reward to make me feel happy and then there is no money left for all the cute decorations. But even better, because then I have to make all the decorations by myself! And today I will show you a cute decoration that every sad empty wall would die for!


What you will need for this DIY:
  • yarn or cord
  • clothespins (I used wooden ones)
  • colorful papers / washi tape
  • nail polish
  • scissors + glue
  • hammer and nails or if you are renting (like me) then a lot a lot a lot scotch tape
  • pictures (mine were Printic - HERE)
  • cards, postcards, anything you want to remember and see every day
How to:

Very simple. You need to take your clothespins, paint them or cover them with the paper or washi tape. When this is done, take your papers, cut out little squares (I used 4 x 4 and 6 x 6 cm) and fold them to create little triangles - don't glue them yet, we will do this after your cord is on the wall!
Then you need pictures - I recommend the amazing Printic app that enables you to print pictures from your smartphone. It's super easy, you go to this page, register (either with your e-mail or FB account), download the app for free and then you only have to choose your pictures. You can edit them as well if you want to, because they have the polaroid effect, you can for example write little notes on them. When everything is done and ready, you give your address (the cool thing: you can also let these to be send to one of your friends or family members, just give their address and give them a nice surprise!) and wait 3-5 days to receive your pictures. One picture is 0,79 € and the shipping is free!
When you have everything, just take the cord, put it on your wall and using the clothespins arrange your pictures!
Enjoy! ;)


28 komentárov:

  1. To vyzerá super, ja sa chystám vytvoriť si na stene také to srdiečko. Inak ani nevieš ako ma napínaš, nemôžem sa dočkať návodu na kabelku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To s těmi fotkami je opravdu skvělý nápad, moc se mi to líbí. Polaroid má své kouzlo a vždy jsem si jako malá přála něco takového mít.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tie fotky sú krásne naživo, veľmi sa z nich teším :)

      Odstrániť
  3. Presne na toto chcem fotky z printic použiť aj ja :)) Je to úplne krásne,zlaté a predsa tak jednoduché :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak nechcem sa chváliť, ale veľmi som spokojná s tým, ako sa podarilo :D :)))

      Odstrániť
  4. To je prekrásne! Veľmi sa mi páči aj to ako si si dala záležať na tomto fotonávode. Škola má na Teba pozitívny vplyv ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janulka :-* jaaaj tak veru, keď treba business report písať, všetko je akési prednejšie :D

      Odstrániť
  5. to je super!!! takéééééééééé chcem, hneď teraz, čáry-máry... a nič sa nestalo...:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale Kika, neverím, taká bosorka a nič? zle čaruješ, pozri všetky kúty :D :)))

      Odstrániť
  6. podobnou nastenku jsem si taky nedavno zarizovala!) moc hezky))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš báječný blog se super nápady, jen tak dál!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super nápad,vypadá to skvěle,mě ale nenapadá kam to zavěsit :/:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) kamkoľvek ! Na stenu, nad posteľ, na skriňu, do kuchyne, do kúpeľne... :D

      Odstrániť
  9. Nejsuperbezvadnější nápad na celém světě. Ty Bashinko, ty jsi vážně geniální. :-*** Už se nemůžu dočkat, až si takovou polaroidovou nástěnku vytvořím ve své pracovně. No a řekni, může tě člověk nemilovat? ♥
    Zdravím Tebe i tvé puntíkaté pyžamo. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivinka moja, ty si zlatíčko, ďakujem krásne !! :-*
      Neviem Vivi, asi môže ale len veľmi veľmi ťažko !! :D ♥

      Odstrániť
  10. Juu,to sú superské fotky!!! Nemyslím tie od Printicu/btw-tiež už mám nejaké rozrobené/,ale ako si to nafotila,že uuu profesionálne! :)) Mne tieto aranžovancie fotky na stole nejdú vôbec,tak sa rada kochám u cudzích :)))) Prvá je da best! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh ďakujem Bernuška moja ♥ som rada, že sa ti páči a to pritom ja som najviac mega foto antitalent :D ale vieš, stačí mi tráviť víkendy v pokojnom mestečku a hneď sa s tým maximálne vyhrám! :D

      Odstrániť
  11. tak to určite vyskúšam je to super:)

    julca-fashion.blogspt.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, jednoduché ale výsledok bude vždy stáť za to :)

      Odstrániť
  12. mam podobne v pokoji nyni a vypada to skvele:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wau vyzerá to super. Krásny nápad s tými štipcami :°)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Je to krásne!!! Už mi to tiež napadlo, ale ešte som sa k tomu nedokopala. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D