piatok 11. októbra 2013

Bashaland ♥ 5+1 ... in september

Ruku hore kto so mnou súhlasí, že tie mesiace a dni a týždne a hodiny utekajú, cválajú a ženú sa vopred šialeným tempom? Ako sme sa dostali k septembrovým srdcovkám, keď len pred nedávnom bolo leto? Alebo to tak šialene uteká len mne? V tom prípade si dovolím obľúbenú vetu, ktorú počuť už od októbra: o chvíľu sú tu Vianoce (fakt, už som videla v obchode prvých čokoládových snehuliakov). A pri tej príležitosti sa vám možno zídu malé inšpirácie na krasotiny, po ktorých môže vaše srdce pišťať v najbližšej dobe ;)



1. Na bižutérii si vždy pošmáknem, na tej handmade duplom. Nič nové. Pôvodne som si tento obchodík pozerala, lebo sa mi zapáčili ilustrácie. Ale potom som našla tento náhrdelník, ručne kreslený a vyrobený. Parádička.

2. Viete ako dlho som si nekúpila topánky ? Celú večnosť. Alebo mi to len príde ako celá večnosť, keďže som si ich predtým kupovala pravidelne. Stále. Tak sa teraz preventívne po nejakých obzerám. Tieto by som brala !

3. Túto knižku som si tu minulý mesiac kúpila v sekáči (za veľmi sympatických cca 20 centov), presne ako vidíte na obrázku, v identicky rovnakom obale. King Rat od Clavell-a som čítala strašne dávno (asi keď som mala 16) a, bohužiaľ, si nič nepamätám, ale asi na mňa knižka musela spraviť úžasný dojem, lebo si pamätám, ako som ju spomenula v jednej školskej hre, ktorú som vtedy písala. Celkom som sa jej potešila a chystám sa ju čoskoro opäť prečítať (teraz, keď som konečne skončila svoj design pojekt na ňu budem mať aj čas, yey!). V angličtine ju kúpite napr. TU a v slovenčine napr. TU.

4. Táto taška je už starší ročník, ale ja tiež niekedy nestíham a dozvedela som sa o jej existencii len pred pár dňami. Vtipná potlač, trendová, praktická a vyrobená z recyklovanej bavlny a fliaš. Viac si prečítate TU. Vlastne celá línia JOY by Mel Lim stojí za to,

5. Môj ďalší obľúbený obchodík v Dánsku. Preštudujte si ich FB, majú parádne veci za parádne ceny. Zašla som si tam hneď krátko po príchode do Dánska a odvtedy tam chodím pravidelne, ako to tam vyzerá ste videli napr. aj na tejto foto. Majú tam všetko! Farby, ceruzky, zošity, korenie, sypaný čaj, slané sladké drievka, taniere, vázy, krabičky, misky, príbor, pohľadnice, obrazy... ach. 

+ 1 Asi sa všetci zhodneme v tom, že tento zajo s bodkovanou mašľou je ten najmazlíkovatejší mazlík? Však? Tak. Ďakujem. Viem, že mám pravdu. Tohto fešáka nájdete TU.

6 komentárov:

  1. Bashi, ako pises, s tym casom to vnimam podobne, a aj mnoho ludi co poznam...je to az neuveritelne...
    King Rata som tiez citala niekedy v 15-16- ke, sranda, ze ho tu vidim.. :)
    Krasne dni ti, t.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to neuveriteľné , že . Dúfam, že to nie je vekom a nepôjde to len rýchlejšie a rýchlejšie...
      Ha, áno, ja tiež tak v takom veku :)

      Odstrániť
  2. Tie topánočky sú ako pre teba stvorené! Náhrdelník strašne zlatý,a ešte handmade,tak to už úplne zlatý :) A o zajacovi ani nehovorím!
    Idem popozerať ten obchodík na fb :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že sú skvelé ! Veľmi sa mi páčia, už mi treba nejaké nové :))
      SOm rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  3. Určitě nejsi jediná, taky mi to příšerně rychle utíká, Vánoce tu už vážně jsou za chvíli!
    U nás v obchodech už mají i kolekce, pak samozřejmě i všechny další postavičky, svařáky a bůhví co :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, presne, ja už som tiež videla kopu čokoládových mikulášov a snehuliakov... strašidelné.... :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D