nedeľa 4. augusta 2013

Once upon a time, there was a giveaway...

V polovici júla som s vami oslavovala narodeniny Bashalandu a asi niekde tu sme sa dohodli, že ak mi napíšete do prvého augusta komentár, budete mať možnosť vyhrať BB (Balíček Bashalandu). A tak sa aj stalo. Keďže ma minulý týždeň skosila nejaká priedušková hnusoba a tri dni som sa s horúčkou a zimnicou spod periny lúčila so svetom, žrebovanie šťastnej výherkyne sa trošku natiahlo, ale už je to tu. Ponaučenie: aj tí, ktorí v súťažiach nevyhrávajú, dostanú v Bashalande šancu ! :D

Takto som losovala (nahrala som aj video, ale je maličké, ale aby ste mi verili :)



A takto Dominika vyhrala:



Takže gratulujem, gratulujem a v najbližších dňoch už klasicky 5 + 1, aj minulomesačné obľúbenosti, aj nejaký ten outfit. Keďže sa ale čoskoro sťahujem do ďalekého neznáma a mením svoj malý zabehnutý život, vopred sa ospravedlňujem ak mi to s blogom bude trošku trvať, ale všetko bude ako má byť ;)

1 komentár:

  1. Tak dobre že tá choroba už prešla :)) Dominike gratulujem veľmi!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D