štvrtok 25. októbra 2012

50 (+ 4) !!!!

Pred niekoľkými dňami som si uvedomila, že sa blížim k 50 (wow) followerom a rozhodla sa, že pri takom peknom čísle by sa patrilo aj poďakovať. Bashaland ma baví a pri článkoch sa snažím, aby zaujali a mali pekné fotky, z každého nového followera sa veľmi teším, ak sa niekomu môj blog či outfit zapáči, som veľmi šťastná. Každému z vás patrí moje ďakujem. Viem, že sa oplatí snažiť ďalej :)
Nevedela som však, čo iné, špeciálne na 50tku vymyslieť. Zdalo sa mi, že giveaway je v poslednom čase priveľa, navyše ak už nejakú spravím, nech stojí zato. Lucka s mojim drahým vytrvalo trvali na tom, aby som upiekla koláč. To vraj poteší každého môjho followera (dobrý pokus :D

Nakoniec som sa rozhodla, že 50tka bude trochu osobnejšia a ukážem vám veci, ktoré v istom zmysle môj život ovplyvnili, veľa pre mňa znamenajú alebo som jednoducho vďačná a šťastná, že sa stali alebo že ich mám. Alebo ich mám rada či potrebujem ich. Zozbierala som preto 50 starostlivo vybratých vecí a keď som sa dnes večer prihlásila na blog zistila som, že followerov je zrazu 54! WOW! Naozaj ďakujem :)


A navyše zlatíčko Lizzy na svojom blogu uverejnila rozhovor, ktorý sme spolu spáchali ! Takže ak sa chcete dozvedieť o mne ešte viac, nakuknite! Ešte raz veľmi pekne ďakujem :)


A čo by som vám chcela ukázať ja? Moja 50tka pre vás. Veci, ktoré sú celkom obyčajné a predsa špeciálne. Enjoy môj asi najosobnejší príspevok! Dúfam, že sa vám bude páčiť.



Užite si fotku, koho zaujíma, rozpísala som aj vysvetlivky :)

Zhora zľava:

brošňa po maminke - moje prvé pekné topánky ženské, opätkové, majú 8 (!!) rokov (celkovo druhé slušné opätkové topánky, ktoré som kedy vlastnila) a kupované boli v dobe, keď som fičala na Sex and the city a začala vnímať módu po svojom a milovať topánky, holt špičky vtedy frčali - (1) handmade náušnice, ktoré mi pred 2 rokmi venoval drahý na meniny, moje talizmany - tri knižky o Shopaholic, ktoré som zhltla a pochopila, že obliekať sa a obliekať nie je to isté :) - (2) čokoládka! milujem, vždy budem :D - táto slečna symbolizuje leto, ktoré som strávila na Hawaii a ktoré bolo neprekonateľné a najlepšie na svete - okuliare, som bez nich slepá a konečne mi po rokoch nevadia ani sa za ne nehanbím - (3) náramok so srdiečkami, ktorý som dostala od drahého na výročie. je z Hawaii-a a raz dávno som mu ho ukázala, on si ho zapamätal +  handmade prsteň "oui", túžila som po ňom dlho, až som si ho dala vyrobiť - hodinky, ktoré som dostala na 18tku aj s pekným odkazom od rodičov - Romeo and Juliet, túto knižku som čítala raz v živote, pred 7 rokmi, doteraz si ju pamätám a viem z nej citovať. Bol to asi moment, keď som si zamilovala Shakespeare-a a každému by som želala k jeho dielam takých skvelých profesorov, akých som mala ja, aby ste pochopili, čo sa v týchto nádherných náročných dielach skrýva - (4) suvenír z Kodane, kde sme boli pred polrokom. Toto mesto ma dokonale očarilo a túžim po tom, sa tam vrátiť (ideálne natrvalo) + Leví kráľ , moja najobľúbenejšia rozprávka na svete (a film, na ktorý sa ma snažil zbaliť môj muž :D - momentálne obľúbený svetrík, ktorý mi pripomína, že je úplne jedno, čo si myslia ostatní, ak sa ja cítim dobre - ajfelovky sú jedny z prvých, z ktorých som tvorila, taký symbol zo začiatkov ružového plameniaka - najkrajšia fotka od Lucky, ktorá fotí dokonale, milujem ju, lebo pre mňa má v sebe toho veľa, veľa a ešte viac ako si ktokoľvek myslí, väčšia foto TU - jediný ružovo-plameniačí kúsok, ktorý som si sama vyrobila, nechala a nosím, inak vyrábam plameniačkov iba pre iných - môj najobľúbenejší náramok na svete - (7) asi moje najobľúbenejšie náušnice, jedna z prvých vecí, ktoré som si kúpila v New Yorku - vintage šatka po mamine, ktorú zbožňujem - fotka mojich rodičov z mého mládí, ak sú vaši rodičia akíkoľvek magori, buďte vďační zato, že sú a že ich máte - preukaz môjho psa, pripomína mi, že mám zodpovednosť za tohto malého čierneho smrada, ktorý keby nemal mňa, nemal by nikoho a ja som zato vďačná - (6 vpravo) červený rúž by si každá žena mala aspoň raz v živote vyskúšať - (6 vľavo) kartička so srdiečkom, ktorú mi raz môj drahý nechal za stieračom, pripomína mi, že skvelí chlapi ešte existujú a ja som jedného ulovila /alebo naopak? :)/ - Remarque "Nebo nepozná obľúbencov", jedna z mojich obľúbených knižiek, najmä keď mi je ťažko - (5 vpravo) zapaľovač z New Yorku, ktorý mi pripomína, že keď chcete, všetko sa dá, napríklad túžiť navštíviť NY a šetriť si a naplánovať všetko sama - (5 vľavo) asi určite ste o mne netušili, že milujem hokej, na hokej chodím, sledujem ho a fandím mu - magnetka San Francisco symbolizuje moju lásku k tomuto mestu, ak to s Kodaňou nevýjde, pôjdem žiť sem, alebo úplne ideálne aj tam, aj tam - formička srdiečka na znak mojej lásky k pečeniu, milujem piecť pre druhých a robiť im tak radosť - Petra Hilbert "Balada o srdci" je najkrajšia kniha na svete, ak ju nepoznáte, napíšte mi a ja vám poviem, kde ju kúpite, budete sa smiať a plakať, je iná, je krásna - časopis Seventeen, pomaly vintage vydanie z roku 2005, moje prvé kroky smerom k vlastnému štýlu - káva musí byť, nenávidím nesku, milujem dobrú kávu, síce momentálne pijem čiernu, ale ako hovorí môj tatino, káva má byť ako láska, horúca a sladká, je to svätosvätá pravda - Charles Chaplin bol génius, odporúčam vám prečítať si jeho životopis - (8) prívesok &, ktorý som si kúpila za odmenu za úspešne zvládnutú diplomovku, veľmi náročné a stresujúce obdobie v mojom živote + prsteň, ktorý mi dal môj drahý v deň, keď sme spolu začali chodiť - fotky mojich dvoch miláčikov, prvých psíkov - dievčatá, môžete mi veriť, že som vyskúšala skoro všetky ceruzky na oči, ale táto najobyčajnejšia od Miss Sporty je moja srdcovka už dlhé roky - moja naj naj vôňa, kúpila som si ju v San Franciscu pred dvoma rokmi a odvtedy sa ľúbime a sme nerozlučné - kozmetika od Vichy ma nikdy nesklamala, na foto body lotion - FRIENDS! dajú sa nemilovať friends? videla som všetky série, keď som v 16tich ležala v horúčkach s mononukleózou alebo streptokokom, moji doktori sa nikdy nedohodli a odvtedy ešte asi tak stopäťdesiatkrát - (9) môj najobľúbenejší prsteň na svete, ktorý sa, bohužiaľ, zlomil, bol zelený, sklenený a bol z Grécka, ak taký niekde uvidíte, prosím volajte mi + náušnica s nápisom HONEY od mojej drahej Honey, môjho manžela, tak nejak mi tiež pripomína Hawaii - to najlepšie nakoniec, Reese's. kto ochutnal, už nebude chcieť ochutnať nikdy nič iné, kto by mi chcel urobiť radosť, kľudne mi anonymne pošlite tak 15 kíl a ja vás budem navždy milovať

7 komentárov:

  1. Jedným dychom. Blahoželám k 50+. Veľa zdravia, šťastia, lásky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji ti k 50, zasloužíš si ji, tobě čtenáři porostou vzhůru hodně rychle. =)) Líbí se mi, že jsi vymyslela něco jiného než giveaway. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. blahoželám...a nádherné veci si vybrala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej,tak to je skvelý nápad,skvelé počteníčko na poobedie
    Všetko je úžasné,už len z toho,ako to vyzerá,ale pre teba to musí byť ešte úžasnejšie,keď každá vec=spomienka,fakt milé :)
    Najviac sa mi páči sveter+všetko na ňom,séria kníh v úžasnom obale a suvenír z hawaii

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som rada, že sa vám aj takýto príspevok páčil :)) Ďakujem všetkým veľmi pekne !! :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D